De dag voor vertrek - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Jamilla Hof - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Jamilla Hof - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Jamilla

Blijf op de hoogte en volg Jamilla

29 November 2016 | Zuid-Afrika, Den Haag

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Morgen begint ons avontuur richting Azie. De zenuwen gieren door mijn lijf, halve nachten van het niet kunnen slapen en iedereen nog willen zien. HELP?! Nee de voorbereiding gaat helemaal top, onze backpack zijn gepakt, het huisje is mooi gemaakt voor de oppas, wasjes zijn gedraaid, spullen verzamelt, dus kom maar op met die reis!

Willen jullie ons tijdens dit avontuur van 3,5 maand volgen? Lees dan wanneer jij dat wilt onze waarbenjij.nu ! Ik zal een paar spannende avonturen met jullie delen inclusief wat mooie (jaloersmakende) foto's!

Wij gaan enorm genieten en hopen jullie mee te laten genieten door onze gebeurtenissen!

Liefsssss

• 29 November 2016 - 12:28

Nancy Van Weezenbeek:

Maak de reis van jullie leven en geniet van alles wat jullie gaan meemaken, en kom weer veilig thuis

• 29 November 2016 - 12:39

Richard :

Lieve Joshua en Jamilla, een goede vlucht en een heeeeel mooie reis.! Liefs Richard

• 29 November 2016 - 14:19

Elize:

Geniet de komende tijd van alles, bijzondere ontmoetingen, andere culturen, de ☀️En van elkaar❤️ Heel veel plezier!!

• 29 November 2016 - 18:54

Carina:

Heel veel plezier samen, geniet ervan!

• 29 November 2016 - 19:04

Metha:

Spannend!! Groot avontuur! ( en voor mij , zie ik voor het eerst in m'n leven Joshua 3,5 maand niet......

• 29 November 2016 - 20:03

Jeanine:

Lieve Jamilla en Joshua,

Heel veel plezier in het Verre Oosten. Pas goed op elkaar, en vooral: GENIET!

• 30 November 2016 - 01:32

Marianne Van ADR..........:

Lieve allebei
    Onwijs veel plezier, vergeet je mobiel, social media etcetera.
    Laat je verrassen door alles wat je tegenkomt!
    Ga vooral genieten!! Dikke kus, Ria en Marianne